Am fost atrași să ”experimentăm” din nou jazz experimental la Zadar Bar și vă putem spune că nu a fost în zadar.
Am mers după mirosul afișului. Titlu interesant cu contradicție inclusă: ”Agree to disagree”. Artiști interesanți, cu prestație inedită, pentru care puteam să pariem: Cătălin Medoia, Teodor Horea, Juan Negretti.
Deși am fost de acord să muncim pentru a filma și pentru a scrie, mai suntem de acord că am fost foarte prezenți la mesajul pieselor instrumental-vocale și ne-am regăsit în viața planetei.
Cui nu i s-a invocat GDPR până acum? Să ridice mâna cine l-a citit până la capăt, cine l-a înțeles, cine s-a simțit protejat, cine a fost în totalitate de acord, cine a fost în total dezacord.
Cătălin Medoia a fost singurul care m-a convins. A citit, a recitat, a cântat, a interpretat și a improvizat, astfel încât toți să ne simțim în acord că ne place ce vedem pe scenă, iar după pauză să cerem un bis.
Am fost de acord și că Juan este un percuționist excepțional, care a adus ca de obicei o mulțime impresionantă de instrumente, pentru a ne crea un fond ritmic foarte divers și antrenant.
În deplin acord cu chitara lui Medoia și percuția lui Juan a sosit sub formă electronică pianul lui Neon Cola.
Deși nu este loc la ”Zadar Bar” pentru a veni cu pianul mare, compozițiile proprii nu au fost scrise în Zadar, pentru că au fost înregistrate și aduse spectatorilor.
Au fost apreciate și aplaudate din plin. Se întâmplă lucruri la Zadar Bar.
Stela Feldrihan
0 Comentarii